Для використання електронного підпису необхідно укласти договір з банком

17.08.2017 набрало чинності Положення про застосування електронного підпису в банківській системі України, затверджене Постановою НБУ від 14 серпня 2017 року № 78.
Національний банк України врегулював застосування електронного підпису в банківській системі.
Електронний підпис (ЕП) матиме юридичну силу незалежно від технологій, що використовуються для ідентифікації користувача, у разі дотримання таких умов:
— електронні дані, використовувані під час накладення ЕП, однозначно пов’язані з підписантом і не пов’язані з жодною іншою особою;
— підписант під час підписання контролював електронні дані, на які накладався ЕП, та електронні дані, які використовувалися для накладення ЕП;
— під час перевірки банком не виявлено змін в електронному документі;
— під час перевірки не виявлено будь-яких змін в ЕП після підписання електронного документа.
Використовувати простий електронний підпис та електронний цифровий підпис можна буде на підставі письмового договору між банком і клієнтом.
Юридична особа зможе застосувати електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП) під час надання послуг в електронній формі або під час обміну інформацією. Банки в разі взаємодії з державними органами використовуватимуть ЕЦП, що прирівнюється до особистого підпису

Просмотров: 207

Добавил: Юрист SABICOM

Дата добавления: 03.05.2018