Національний банк України надав рекомендації щодо деталізації інформації в скаргах громадян

У НБУ звернули увагу, що іноді викладеної у зверненні громадян інформації недостатньо для її перевірки та вжиття заходів. Зокрема, це стосується скарг про порушення встановленого порядку організації та здійснення валютно-обмінних операцій.
НБУ рекомендує громадянам у своїх зверненнях додатково зазначати деталі порушень, надавати підтверджувальні дані, включаючи фото, аудіо або відео фіксацію, а також зазначати контактні засоби зв’язку для можливого уточнення інформації.
Також регулятор нагадує, що відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» при зверненні громадянам окрім суті скарги необхідно зазначити ПІБ, місцепроживання (поштову адресу: назву населеного пункту, вулиці, проспекту, провулка, бульвару тощо, номер будинку, корпусу, квартири), і контактний телефон, e-mail

Просмотров: 191

Добавил: Юрист SABICOM

Дата добавления: 02.05.2018