Оновлено форми бюджетної звітності

04.10.2017 набув чинності наказ Мінфіну від 22.08.17 № 712, відповідно до якого внесено зміни до Порядку складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, звітності фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування, затвердженого наказом Мінфіну від 24.01.12 № 44 (далі – Порядок № 44).
Основні з них стосуються виключення з форм звітності за загальним та спеціальним фондами даних про фактичні видатки бюджетних установ, а, отже, й норм, що регулювали заповнення відповідних граф звітності. Цими корективами унормовано питання відображення у бюджетній звітності даних про амортизацію. Крім того, з Порядку № 44 виключено норми щодо заповнення даних про нараховані доходи від надання платних послуг та інших джерел власних надходжень, а також відповідні графи з форм звітності. Як наслідок, додатки 1–6 до Порядку № 44 викладено у новій редакції. Тепер нормами Порядку № 44 передбачено можливість подання міністерствами, головними розпорядниками коштів державного бюджету зведеної квартальної та річної
бюджетної звітності у паперовій формі або із застосуванням системи електронної взаємодії органів виконавчої влади. Утім, найцікавішим є питання набуття чинності новим документом. На початок звітної кампанії за 9 місяців він не вступив у силу, однак за усними роз’ясненнями органів Казначейства звітність слід складати вже за оновленими формами і порядком

Просмотров: 199

Добавил: Юрист SABICOM

Дата добавления: 02.05.2018