Зазнав змін порядок ведення реєстру неприбуткових установ

Кабінет міністрів постановою від 13.07.2016 № 440 затвердив Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру.
ДФС протягом двох місяців з дня набрання постановою чинності має надіслати до неприбуткових організацій, включених до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Закону України від 17.07.2015 р. № 652-VII, письмові запити про надання у місячний строк з дня їх отримання відповіді щодо відповідності неприбуткової організації вимогам, встановленим пунктом 133.4 ПКУ.
Окрім того, неприбуткові організації мають надати завірені копії установчих документів, а житлово-будівельні кооперативи — завірені копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом.
Якщо неприбуткова організація відповідає вимогам п. 133.4 ПКУ, ДФС приймає рішення про включення такої організації до Реєстру неприбуткових установ.
Якщо подані документи не відповідають вимогам, встановленим в п. 133.4 ПКУ, неприбутковій організації надсилається відповідне повідомлення. Така організація не може бути виключена до 1 січня 2017 року з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Просмотров: 183

Добавил: Юрист SABICOM

Дата добавления: 06.05.2018